(Android/iOS) Matix - Mental math games cheatcode om edelstenen te vergroten
Mar 16, 2022 0:51:27 GMT -5
Post by sylectbelbematt on Mar 16, 2022 0:51:27 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Matix - Mental math games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Matix - Mental math games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode om edelstenen te vergroten ▞▞▞
▞▞▞ Matix - Mental math games 2022 version ▞▞▞
De app maakt het oefenen van wiskunde leuk. 👍
Goed spel draak
Ik hou van het uiterlijk van deze app, vooral de dino. De dino is bijvoorbeeld heel schattig als ik deze app open, de dino verschijnt en zegt: "Ik wilde alleen maar zeggen dat je een geweldige dag hebt gehad." hahaha het is schattig. Natuurlijk helpt deze app mijn hersenen ook om snel en gepast te rekenen. Ga zo door!
Zeer schoon ontwerp, geweldige hulpmiddelen om te helpen bij de voortgang. Het is eenvoudig, maar wat het doet, doet het goed
Het is best leuk.
leuk spel heeft me echt geholpen voor mijn wiskundeprobleem
Geweldig... werkt soepel.
Matix lijkt tot nu toe een zeer functionele app te zijn om middelmatige mentale wiskundige vaardigheden te testen.
zeer handige app
Net begonnen
het beste is dat je deze app kunt verbeteren. Als je uitdagingen voor twee personen of groepen toevoegt, zul je aantrekkelijker zijn. Ik wil mijn draak uitrusten. Ik hou ervan om kleren strakker te maken en hem zelfs te cultiveren. Geef deze mogelijkheid aan gebruikers in de volgende update. Ik hou van je uit Iran
Dit is de manier waarop je meer kunt leren over het oplossen van elk wiskundig probleem 😉
Het is zeer interessant
ik vind het geweldig, maar het zou heel leuk zijn als er een stem was die de wiskundige zinnen voorlas.geweldig, maar er moet een probleem zijn dat moet worden opgelost
Veel te gemakkelijk
het is leuk
сок сами аете его, с екламой азино, ез возможности скинуть её.
Geweldig spel voor het oefenen van elementaire wiskundige vaardigheden.
Geweldige gebruikersinterface! Ik gebruik het gewoon voor mijn kinderen om wiskundige problemen op te lossen. Ziet er erg functioneel en strak uit.
de beste dagelijkse wiskundeoefening
Het helpt me om mijn mentale berekening te verbeteren
interessant en krachtig
Het maakt me hersens scherp. En mijn favoriete onderwerp is matix. Maar ik heb een probleem. Kun je plz een moeilijk maken.
dit spel is leuk en helpt me "veel" dus probeer het......
Werkt glad na de fix-update. Bedankt Gunnar. Ga zo door. 😎👏
Esse aplicativo en melhor sem dúvida! Seria realmente legal se tivesse um gráfico na parte do level, de qualquer maneira acredito que todos devem saber sobre esse aplicativo.
Het is een goede app om je basis wiskunde aan te scherpen. Ontwikkelaar reageert ook snel.
deze app is erg geweldig!
Het lijkt een heel goede app, maar net toen ik bij het eerste baasniveau kwam, liep ik vast, want waarschijnlijk staat de knop om het niveau te starten precies onder een advertentie die ik niet kan sluiten.
Geweldige applicatie! Test echt je mentale rekensnelheid. Bedankt ontwikkelaar voor deze geweldige app!
Perfecte app voor beginners
deze app is zo geweldig, ik heb het mijn moeder verteld en ze liet me het proberen, dus ik deed het en dit is zo geweldig als je een app wilt die gratis wiskunde doet, download het als ze meer sterren hadden dan slechts 5 zou ik alles geven van hen!!!!!!!!!!!!
Dit is een geweldige app voor mentale wiskundetraining, de beste op de markt! 👍
Geweldige ervaring, maar verwijder die premium dingen, het wordt leuker
Oké, laten we eerlijk zijn. Ik ben een enorme wiskundige, en deze app is geen uitzondering. Dit is zo'n goede app. Voor iedereen die dit NIET heeft gedownload, zou je dat echt moeten doen. Waarom? Omdat je het plezier mist. Speel het vandaag nog! Je zal het leuk vinden.
het is een heel goed spel. is een heel goed spel voor mij.🙂
het helpt me wiskunde te leren en een wiskundeonderwerp dat ik niet kende, en helpt me
Kung Fu Z อาร์เคด hpk
Ik wilde tien getallen van twee cijfers in één keer toevoegen. Maar een dergelijke functie is niet beschikbaar in deze app
Matix - Mental math games Éducatif nsc
De app is uitstekend, het is leuk en enorm handig vanwege de aanpasbaarheid. Ik zou het leuk vinden als er moeilijkere uitdagingen zouden kunnen worden toegevoegd.
Het is echt nuttig en leuk. En om dat te doen, hoef ik alleen maar de vergelijking te zien en ik weet het antwoord al. Ik raad deze app aan.^^
Werkt erg vlot. Heeft me niet gebombardeerd met advertenties. Ik geniet er echt van.