Post by viospinazsore on Mar 13, 2022 17:24:35 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Layton: Lost Future in HD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Layton: Lost Future in HD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige kristallen hack ▞▞▞
▞▞▞ Layton: Lost Future in HD 2022 version ▞▞▞
Geweldig werk om het beschikbaar te maken voor de mobiel
Echt goed spel. En het beste verhaal uit alle Professor Layton-series.
Beste spel ooit. Ik heb er geen spijt van dat ik voor deze heb betaald. Ik speelde de DS-versie vroeger en het opnieuw spelen was net zo geweldig en moeilijk als altijd. Ik raad het helemaal aan.
Bedankt voor het opnieuw maken van deze ook!!!! ️
Beste spel boiiii
Perfect geremasterd en fantastisch om op mobiel te spelen.
King of Defense: стратегия Стратегии pot
Mijn favoriete Layton-game is eindelijk op mobiel en in HD
Mijn favoriet van alle Layton-spellen, en het is nog steeds zo glorieus als altijd. Een uitstekende port van een hartverscheurend, maar charmant spel.
Geweldig
Had problemen met het gebruik van het notitieblok met een vinger, aangezien de games oorspronkelijk waren gemaakt voor de Nintendo DS, maar verder de beste van de originele trilogie qua plot, terwijl ze puzzels en probleemoplossing van verschillende moeilijkheden boden. Ook dat bitterzoete einde in meer dan één opzicht....
De beste Layton die ik ooit heb gespeeld
👍🏻
Geweldig spel
Goed spel er werkt prima! Wel raar is dad cutscenez alleen beeldvullend zijn als je ze in landschapsmodus ziet wat er voor zorgt dat je scherm moet draaien. Ook vervelend is dat dit spel geen Nederlandse taal optie heeft de originele Nintendo ds versie wel in het Engels beschikbaar is ik hoop dat dit wordt opgelost! Verder is het een goede HD port van een vantastisch spel voor een prima prijs. Ik hoop nu nog op poorten van de tweede triologie!
Professor Layton is naar mijn mening een van de meest onderschatte games in de geschiedenis. Geweldig verhaal, glorieuze kunst en animatie, en fenomenale muziek. Dit is de enige game die me ooit aan het huilen heeft gemaakt, en dat nog steeds doet, zelfs na de 5e herhaling. Ik hoop echt dat ik 4e-6e games ook op mobiel kan spelen.
Breng alsjeblieft de rest van de games naar voren, hou ervan om de games op mobiel te hebben en heb geen DS meer, dus het zou geweldig zijn om ze aan de telefoon te hebben. ❤❤
Goede port, ziet er mooi uit
Inlog-ID Level5 staat het gebruik van speciale tekens niet toe, alleen letters en cijfers. Een vijfjarige zou weten dat dit volkomen onveilig is en accounthackers uitnodigt.
Prachtig verhaal, nostalgisch en goed geporteerd.
Geweldige gameplay-ervaring! Ik heb Unwound/Lost Future nooit kunnen spelen omdat ik geen DS had, maar dankzij dit kan ik het spel nu zonder problemen zelf in HD ervaren.
Layton: Lost Future in HD Petualangan cso
Nog een goede titel uit de Layton-serie. Niet mijn favoriete verhaal, maar ik ben verkocht aan de puzzels.
Hou van dit spel. Het geld meer dan waard. Werkt goed op een tablet. Nu hopen op de 4e wedstrijd.
Beige buis in raadselachtige uitmuntendheid
Het is het nieuwste spel. Werkt tot nu toe geweldig (3 uur in) Als je oneplus gebruikt, heb je dezelfde bug als altijd met de tekstinvoer, tik gewoon op het bit om het tekstantwoord in te voeren en vervolgens op de witte balk die bovenaan verschijnt om het toetsenbord te krijgen bedenken
Absoluut de beste van de Professor Layton Original-trilogie. Geweldig verhaal vertellen en opmerkelijke wending. Snap me nog steeds de tweede keer dat ik het speel. Oh en natuurlijk zijn de puzzels ook erg leuk. Het is jammer dat ze niet doorgingen met het opgroeien van Luke, maar in plaats daarvan een nieuw lady-layton-personage maakten.
Layton: Lost Future in HD Petualangan yhq